جاهای دیدنی کیش در زمستان

جاهای دیدنی کیش در زمستان
جاهای دیدنی کیش در زمستان بر خلاف دیگر شهرهای ایران است. شما می توانید در فصل سرد زمستان، ساحل گرم و دلپذیر و جاهای دیدنی کیش در زمستان را تجربه کنید
تاریخ : 04/15/2023 08:23:38 ب.ظ

جزیره زیبا و دیدنی کیش جاذبه های دیدنی بسیاری دارد و بهترین زمان برای بازدید از آنها، فصل زمستان است. در این فصل دیگر خبری از آفتاب گرم و سوزان و هوای شرجی نیست و می توانید از جاهای دیدنی کیش در زمستان با هوای خنک و آب و هوای بهاری این جزیره لذت ببرید. اگر قصد دارید به کیش سفر کنید، بد نیست در این فصل به جزیره کیش بروید و تجربه جدید از خرید بلیط هواپیما کیش داشته باشید. جاهای دیدنی بسیاری در کیش وجود دارد که می توانید از خلوتی جزیره در فصل زمستان استفاده کرده و از آنها دیدن کنید. در فصل زمستان مسافران کمتری به کیش سفر می کنند و به همین دلیل می توانید بدون مشکل از تمامی تفریحات موجود استفاده کرده و سفر خاطره انگیزی را تجربه کنید.

مراکز خرید، تفریحات ساحلی، مکان های دیدنی و هتل ها بسیار خلوت هستند و می توانید از آرامش و زیبایی جزیره نهایت لذت را ببرید. شاید تصور کنید جاهای دیدنی کیش در زمستان محدود باشند، اما این طور نیست. تفریحات و گشت و گذارهای جزیره کیش، جاهای دیدنی و مراکز خرید در فصل زمستان همانند روزهای دیگر پابرجاست و تجربه ای تکرار نشدنی برای شما خواهد بود. در ادامه به بررسی جاهای دیدنی کیش در زمستان می پردازیم که می توانید از آنها دیدن کنید را معرفی خواهیم کرد که قبل از خرید بلیط هواپیما بسیار سودمند خواهد بود.

مطالب مرتبط

ساحل کلبه هور در زمستان

ساحل کلبه هور

آدرس: جزیره کیش، جاده جهان، میدان هور
ساعت بازدید: همه روزه به صورت شبانه روز
جزیره کیش سواحل زیبایی دارد و هر یک از آنها زیبایی های خاص خود را دارند. یکی از زیباترین سواحل صخره ای جزیره کیش، ساحل کلبه هور است که در ضلع غربی جزیره قرار دارد. هور محلی است میان دو صخره که آب در میان آنها آرام می گیرد و در آن کلبه هایی وجود دارد که ماهیگریان برای استراحت در آنها اقامت می کردند. به همین دلیل بومیان منطقه به این صخره، ساحل کلبه هور می گویند. البته اگر شما اهل تفریحات دریایی باشید، ممکن است در فصل زمستان این تفریحات رونق کمتری داشته باشند، ولی می توانید لیست کامل تفریحات دریایی کیش را در این مقاله مطالعه کنید.
مهمترین تفاوت این ساحل با دیگر سواحل جزیره کیش در صخره ای بودن آن است. این منطقه به دلیل دور بودن از مرکز شهر بسیار آرام و خلوت است و به همین دلیل افرادی که به دنبال آرامش هستند و می خواهند از شلوغی شهر دور باشند، به این منطقه رفته و ساعاتی را در آرامش سپری می کنند. بازدید از این ساحل رایگان بوده و برای عموم مردم و گردشگران آزاد است. از جمله امکانات موجود در این منطقه چندین آلاچیق چوبی، نیمکت، باربکیو و اجاق های خورشیدی است. تمام منطقه با نورافکن روشن می شود و گردشگران می توانند در شب نیز به این منطقه رفته و از لحظه غروب آفتاب و شب های آرام آن لذت ببرند.

ساحل کلبه هور کیش در زمستان

در ساحل کلبه هور تفریحات آبی وجود ندارد اما گردشگران می توانند از روی صخره ها ماهیگیری کنند و یا از ایستگاه دوچرخه سواری دوچرخه کرایه کرده و در اطراف ساحل گشتی بزنند. اسب سواری از دیگر تفریحات این ساحل است. رستوران های متعددی از جمله رستوران شاندیز صفدری، کلبه درویش، کافه آناناس و سالود کیش از جمله رستوران های نزدیک به این ساحل هستند.
مکان های دیدنی نزدیک به ساحل کلبه هور
• کشتی یونانی کیش
• قلعه جنی کیش
• شهر زیرزمینی کاریز کیش
• باغ نخل

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش در زمستان

آدرس: جزیره کیش، خیابان غروب کیش، میدان غروب، پارک ساحلی کشتی یونانی
ساعت بازدید: همه روزه به صورت شبانه روز
کشتی به گل نشسته جزیره کیش یکی از جاذبه های دیدنی جزیره کیش است. این کشتی در نزدیکی روستای باغو قرار دارد و متعلق به یونانی ها بوده است. بدنه کشتی و قسمت های زیادی از آن پوسیده شده و امروزه به زیستگاه موجودات دریایی تبدیل شده است. شاید در نگاه اول کشتی یونانی یک کشتی از کار افتاده به نظر بیاید اما در زمان غروب خورشید، منظره بسیار زیبایی خلق می شود که فرصت بسیار مناسبی برای عکاسی خواهد بود. این غروب دیدنی همراه با کشتی بزرگ و عظیم یونانی تصویر شما را زیباتر خواهد کرد. این مرکز تفریحی چهار فصل است ولی در این فصل یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش در زمستان است.

کشتی یونانی کیش در زمستان


از دیگر تفریحات سواحل اطراف کشتی یونانی شتر سواری و لذت بردن از گشت و گذار در ساحل است. شتربانان شترهایشان را به گردشگران کرایه می دهند و خود آنها را هدایت می کنند تا به آرامی از امتداد سال حرکت کنند. دوچرخه سواری در پارک ساحلی کشتی یونانی از دیگر تفریحات موجود در سواحل کشتی یونانی است. در گذشته گردشگران می توانستند در اطراف کشتی غواصی کنند و قسمت های مختلف کشتی را از نزدیک مشاهده کنند. اما امروزه به دلیل پوسیدگی بیش از اندازه کشتی دیگر به گردشگران اجازه غواصی در نزدیکی کشتی داده نمی شود. بازدید از کشتی یونانی رایگان است و در طول شبانه روز می توان از آن دیدن کرد.
مکان های دیدنی نزدیک به کشتی یونانی
• قلعه جنی کیش
• پارک آبی اوشن کیش
• شهر قدیمی و باستانی حریره
• مجموعه شهر زیرزمینی کاریز
• اسکله تفریحی کیش


اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش در زمستان

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، اسکله تفریحی کیش
تلفن تماس: 07644442510
ساعت بازدید: اسکله به صورت شبانه روز باز است
یکی از مدرن ترین اسکله های تفریحی کیش، اسکله چوبی به طول نیم کیلومتر است. قدم زدن در اسکله و تماشای غروب چشم نواز خورشید همراه با پرواز مرغان دریایی یکی از تفریحات جذاب این جزیره محسوب می شود. یکی از تفریحات هیجان انگیز اسکله، گشت زنی در دریا با قایق هایی است که کف آنها شیشه ای است. جت اسکی، اسکوتر دریایی، بالون و فلای بورد از دیگر تفریحات اسکله تفریحی کیش است که مسافران می توانند اوقات مفرحی را در مدت زمانی که در اسکله حضور دارند تجربه کنند. تفریحات آبی کیش محدود به تابستان نیست و در زمستان نیز می توان از آنها لذت برد.

اسکله تفریحی کیش در زمستان


اسکله از چوب ساخته شده است و طول آن به 480 متر می رسد. دوچرخه سواری در اطراف اسکله یکی از جذاب ترین بخش های بازدید از اسکله است. از دیگر امکاناتی که در اسکله فراهم شده است، قایق های پدالی هستند و گردشگران می توانند با قایق به داخل دریا رفته و آرامش دریا را همراه با صدای امواج تجربه کنند. ماهیگیری از دیگر تفریحاتی است که برای گذراندن اوقاتی آرام و استراحت کردن در کنار امواج دریا در نظر گرفته شده است. گردشگران می توانند پس از گشت زنی در اسکله مدت زمانی را به ماهیگیری اختصاص دهند. تمامی لوازم ماهیگیری را می توان در اسکله کرایه کرد. اسکله تفریحی کیش 2 کیلومتر از مرکز جزیره فاصله دارد و دسترسی به آن با خودروی شخصی امکان پذیر است.
مکان های دیدنی نزدیک به اسکله تفریحی کیش
• تله کابین میکامال
• باغ مجسمه کیش
• اسکله قدیمی کیش
• مرکز تجاری کیش
• بازار ونوس
• بازار زیتون

شهر زیر زمینی کاریز کیش

شهر زیرزمینی کاریز کیش در زمستان

آدرس: جزیره کیش، میدان المپیک، مجموعه فرهنگی سیاحتی شهر زیر زمینی کاریز کیش
تلفن تماس: 0764473903
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب
شهر زیرزمینی کاریز در حقیقت قناتی است که در گذشته برای انتقال آب به بخش های مختلف جزیره مورد استفاده قرار می گرفته است. این کاریز به دلیل این که زمانی بستر دریا بوده پر از مرجان و صدف است که امروزه به صورت فسیل در آمده و سقف این کاریز را زینت داده اند. آبی که در این کاریز جمع می شد حاصل از بارندگی های فصلی بوده است. مرجان های موجود در مسیر آب موجب می شد تا آب تصفیه شده و برای مصرف مناسب باشد.

شهر زیر زمینی کاریز کیش در زمستان


هوای داخل کاریز در تمام فصول سال خنک و مطبوع است و به در فصل زمستان نیز می توان از آن دیدن کرد. در طول مسیر کاریز بازارچه های صنایع دستی، رستوران و موزه های متعددی به چشم می خورد که گردشگران می توانند در مسیر بازدید در آنها توقف کرده و از زیبایی های این شهر زیرزمینی لذت ببرند. قیمت بلیط برای بازدید کنندگان 80 هزار تومان است و گردشگران همه روزه می توانند از این کاریز زیبا بازدید کنند.
مکان های دیدنی نزدیک به شهر زیرزمینی کاریز
• مرکز خرید هرمز
• باشگاه اسب سواری
• شهر باستانی حریره
• دهکده المپیک

سافاری کیش

سافاری کیش در زمستان

آدرس: جزیره کیش، بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز 3، سافاری کیش
تلفن تماس: 07644450440
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب
سافاری کیش، در منطقه ای از جزیره راه اندازی شده است که شرایط مناسبی برای سافاری دارد. در این مجموعه تفریحات و سرگرمی های متعددی برای گردشگران وجود دارد و تمامی گردشگران با هر سنی می توانند از آنها لذت ببرند. با استفاده از موتور یا ماشین های مخصوص آفرود می توانید به این منطقه بروید و گشت و گذاری پر از هیجان را بر روی تپه های این منطقه تجربه کنید. رانندگان سافاری افرادی باتجربه و حرفه ای هستند و این تفریح ایمن و بدون خطر است.

سافاری کیش در زمستان


از دیگر تفریحات سافاری کیش، مسابقات رالی است که در یک پیست حرفه ای به طول 800 متر و عرض 8 متر برگزار می شود. در کارتینگ کیش می توانید بر خودروهای کوچک کارتینگ سوار شده و در پیچ و خم پیست مانور دهید. بانجی شوتینگ، پینت بال، شتر سواری، فوتبال حبابی، هرم مومیایی و ترسناک از جمله تفریحات موجود در سافاری کیش است. هزینه ورود به سافاری برای دو نفر 760 هزار تومان و برای نوجوانان 370 هزار تومان است. این بلیط ها به صورت تکی نیز به فروش می رسند. بهترین فصل برای بازدید از سافاری، فصل زمستان است. در این فصل هوا خنک بوده و گرما شما را اذیت نخواهد کرد.
مکان های دیدنی نزدیک به سافاری کیش
• کاریز کیش
• روستای باغو
• کشتی یونانی کیش
• شهر باستانی حریره

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش در زمستان

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی، جنب پارک آهوان، ساختمان کانون هنر، آکواریوم بزرگ کیش
تلفن تماس: 076442463
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب
آکواریوم بزرگ جزیره کیش یکی از جاذبه های دیدنی کیش است و گردشگرانی که در فصل زمستان به این جزیره سفر می کنند می توانند از خلوتی شهر استفاده کرده و از دیدن آبزیان بی نظیر آن لذت ببرند. برای دیدن زیبایی های دریا و آشنایی با زندگی آبزیان در دریا می توان در آب های خلیج فارس غواصی کرد، اما ممکن است غواصی در فصل زمستان برای گردشگران دشوار باشد و از طرفی آموزش غواصی هزینه بالایی دارد، بنابراین بهترین راه برای دیدن ماهیان و موجودات آبزی رفتن به آکواریوم است. در آکواریوم گردشگران در هر سنی می توانند زندگی آبزیان را از نزدیک مشاهده کنند و با انواع گونه های جانوری و گیاهی آب های شور و شیرین آشنا شوند. در این مجموعه دو آکواریوم بزرگ وجود دارد که در هر یک انواع گونه های آبزی زندگی می کنند. در بخش دیگر آکواریوم انواع خزندگان و مرجان ها نیز نگهداری می شوند.

آکواریوم کیش در زمستان


علاوه بر بازدید از داخل آکواریوم، گردشگران می توانند بر کشتی های آکواریومی سوار شده و همزمان میل کردن غذا، انواع ماهی ها و آبزیان را تماشا کنند. از جمله کشتی های آکواریومی می توان به کشتی آکواریومی سیمرغ، کشتی آکواریومی گردشگر، کشتی آکواریومی طوطیا، کشتی آکواریومی تیکا کیش و کشتی آکواریومی نهنگ سفید اشاره کرد. قیمت بلیط برای گردشگران 90 الی 180 هزار تومان است.
مکان های دیدنی نزدیک به آکواریوم کیش
• پارک دلفین
• پارک هنگام
• پارک آهوان
• پارک آبشار
• مرکز خرید پانیذ
• اسکله تفریحی کیش

شهر باستانی حریره کیش

شهر باستانی حریره کیش در زمستان

آدرس: جزیره کیش، بلوار میرمهنا، بلوار المپیک، میدان حریره، خیابان کرانه، شهر باستانی حریره
ساعت بازدید: همه روزه 10 صبح تا 10 شب
در جزیره کیش مراکز تفریحی و گردشگری بسیاری وجود دارد. یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره، بناهای تاریخی و باستانی آن است. شهر باستانی حریره یکی از جاذبه های دیدنی و باستانی جزیره کیش است که در حدود 800 سال قدمت دارد. در این شهر باستانی بخش های متعددی از جمله حمام، مسجد، قنات، خانه های اشرافی و گارگاه های سنتی وجود دارد که هر یک جذابیت خاصی دارند. شهر باستانی حریره در گذشته شهر بسیار زیبایی بوده است.

شهر باستانی حریره کیش در زمستان

از جمله بخش های جذاب شهر باستانی حریره می توان به اسکله شهر حریره که در قسمت ورودی شهر و در کنار ساحل قرار دارد، اشاره کرد. خانه های اعیانی و زیبا که معماری قدیمی این منطقه را به نمایش می گذارند در این شهر به چشم می خورند. خانه های این منطقه با سبک خاصی طراحی می شدند و با دیدن بخش های باقی مانده از خانه ها می توان به نحوه طراحی درها و پنجره ها، ایوان، اتاق ها و ... پی برد. بازدید از شهر حریره برای عموم رایگان است و تمامی گردشگران و بومیان می توانند از آن دیدن کنند.
مکان های دیدنی نزدیک به شهر باستانی حریره
• آب انبار کیش
• شهر زیرزمینی کاریز کیش
• بانجی جامپینگ کیش
• کلوپ دریایی آکواریوس


نخلستان بهشت کیش

نخلستان باغ بهشت کیش در زمستان

آدرس: جزیره کیش، بلوار جاسک، خیابان بهشت، خیابان سفین قدیم
در مناطق گرمسیری و شهرهای جنوبی کشور نخل های بزرگ و استوار به چشم می خورد که نماد این بخش از کشور ایران محسوب می شوند. بسیاری از بومیان شهرهای جنوبی از راه پرورش خرما امرار معاش می کنند و مهمترین حرفه آنها پرورش نخل و برداشت خرما است. از این رو نخلستان های بسیاری در این سرزمین وجود دارند. یکی از معروف ترین نخلستان های جزیره کیش که تا کنون باقی مانده ، نخلستان بهشت است. این نخلستان دارای حدودا 3 هزار درخت نخل است. درختان دیگری نیز در این نخلستان پرورش یافته است، از جمله درخت اکالیپتوس، درخت تمر هندی و کاسیا و برخی درختان بومی این منطقه. شاید این منطقه یکی از قدیمی ترم جاهای دیدنی کیش در زمستان باشد.

نخلستان بهشت کیش در زمستان

تماشای غروب آفتاب در این نخلستان یکی از جذاب ترین لحظاتی است که می تواند برای گردشگران بسیار هیجان انگیز و خاص باشد. در انتهای نخلستان منظره دریا دیده می شود و از میان درختان نخل می توان غروب آفتاب را تماشا کرد. بسیاری از افرادی که به عکاسی علاقه دارند این نخلستان را برای ثبت لحظات زیبای غروب انتخاب می کنند. در فصل زمستان می توان در میان درختان نخل قدم زد و از طراوت و خنکی هوای جزیره لذت برد. کشتی یونانی در نزدیکی نخلستان باغ بهشت واقع شده است و مراکز خرید و کافه های متعددی در اطراف نخلستان وجود دارند.

پارک دلفین و پرندگان کیش

پارک دلفین و باغ پرندگان کیش در زمستان

آدرس: جزیره کیش، حد فاصل خیابان مرجان و خیابان جهان
شماره تلفن: 07644471010
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 15:30 تا ساعت 20
دلفیناریوم اولین پارک دلفین در ایران است. پارک دلفین و باغ پرندگان در یک مجموعه قرار دارند و در منطقه ای با مساحت 100 هکتار راه اندازی شده است. در این مجموعه انواع گونه های گیاهی و جانوری وجود دارد و با خرید بلیط ورودی می توان از تمامی بخش های آن دیدن کرد. در قسمت دلفیناریوم گونه های متنوعی از پستانداران دریایی از جمله شیر دریایی، گربه دریایی، گراز دریایی، دلفین و پنگوئن های زیبا نگهداری می شوند. این حیوانات آموزش دیده هستند و با هماهنگی مربی خود حرکات نمایشی جذابی را اجرا می کنند.

پارک دلفین و پرندگان کیش در زمستان

در این مجموعه اتوبوس های قطاری وجود دارد که گردشگران می توانند با استفاده از آنها در مسیرهای مختلف مجموعه گشت زنی کرده و انواع پرندگان را تماشا کنند. در باغ پرندگان انواع پرنده از قبیل پلیکان، شترمرغ، طاووس، لک لک، قو، ماکائو، توکان و انواع درنا زندگی می کنند. در بخشی از باغ پرندگان خزندگانی مانند تمساح نیز نگهداری می شوند. در فصل خنک مانند زمستان برخی پرندگان مهاجر نیز به این باغ مهاجرت می کنند و گردشگران می توانند انواع گونه نادر پرندگان را از نزدیک تماشا کنند.

مکان های دیدنی نزدیک به پارک دلفین و باغ پرندگان کیش
• اسکله تفریحی کیش
• پارک ساحلی کیش
• شهر حریره کیش
• برج ایفل کیش


بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش در زمستان

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، بولینگ مریم
شماره تلفن: 07644421121
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 10 صبح تا یک بامداد
بولینگ مریم در قسمت شرقی جزیره قرار دارد و دسترسی به آن از مرکز جزیره بسیار آسان است. بولینگ مریم یکی از مجهزترین سالن های بولینگ ایران است و دستگاه ها و تجهیزات مدرنی در آن وجود دارد. در این مجموعه علاوه بر سالن بولینگ چندین بخش تفریحی و ورزشی دیگر نیز راه اندازی شده است و برای گردشگرانی که در زمستان به جزیره سفر کرده اند بهترین انتخاب است. بولینگ مریم هزینه ای برای ورودی ندارد اما برای تفریح در هر بخش باید بلیط مخصوص همان بخش را خریداری نمود. این ورزش از آرام ترین مکان ها در بین جاهای دیدنی کیش در زمستان است.

بولینگ مریم کیش در زمستان

در بولینگ مریم تفریحات دیگری از جمله بیلیارد، سونا و جکوزی، بدن سازی، سرزمین بازی و رستوران وجود دارد. در سالن بولینگ 14 خط چهار نفره در نظر گرفته شده است. نورپردازی حرفه ای و چشم نوازی در فضای داخلی سالن بولینگ انجام شده است که زیبایی آن را دوچندان می کند.در سالن بیلیارد 5 میز اسنوکر، یک میز پیرامید و 10 میز ایت بال قرار داده شده است و فضای بسیار آرام و زیبایی دارد. دنیای بازی مجموعه بولینگ مریم برای تمام سنین مناسب است و گردشگران می توانند تفریحات متنوع و هیجان انگیزی را در این بخش تجربه کنند.
مکان های دیدنی نزدیک به بولینگ مریم
• اسکله تفریحی جزیره کیش
• پلاژ آقایان و بانوان
• آکواریوم کیش
• کارتینگ




ثبت دیدگاه
دیدگاه کاربران

مطالب مرتبط

10 قانون باورنکردنی جزیره کیش که نمی دانید
10 قانون باورنکردنی جزیره کیش که نمی دانید

جزیره کیش چندین قانون عجیب اما واقعی دارد که بد نیست پیش از سفر به این جزیره با این قوانین آشنا شو...

تفریحات دریایی کیش
تفریحات دریایی کیش

یکی از جذاب ترین بخش های سفر به جزیره کیش، تفریحات دریایی کیش است. اگر اهل تفریح و هیجان باشید و ...

جاهای دیدنی کیش در تابستان
جاهای دیدنی کیش در تابستان

آیا تا به حال در فصل تابستان به کیش سفر کرده اید؟ بسیاری از گردشگران فصل های خنک سال مانند بهار و ...

جاهای دیدنی کیش در پائیز
جاهای دیدنی کیش در پائیز

جزیره کیش همیشه و در تمام فصول سال جذابیت های خاص خود را دارد و همواره برای گردشگرانی که قصد خرید ...

جاهای دیدنی کیش در شب
جاهای دیدنی کیش در شب

سفر به جزیره کیش در هر شرایط و در هر فصل از سال بسیار خاطره انگیز و جذاب است اما شب های جزیره جلوه ...

جاهای دیدنی کیش برای کودکان
جاهای دیدنی کیش برای کودکان

در جزیره زیبای کیش جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد از جمله مکان های تاریخی، بازارها، تفریحات ساحلی و د...