خرید بلیط هواپیما کیش

پرواز داخلی
پرواز خارجی
بیمه
این فیلد الزامی است
switch
این فیلد الزامی است
این فیلد الزامی است
این فیلد الزامی است
  • بزرگسال (12سال به بالا)
    1
  • کودک (۲ سال تا ۱۲ سال)
    0
  • نوزاد (زیر ۲ سال)
    0
این فیلد الزامی است
این فیلد الزامی است
switch
این فیلد الزامی است
این فیلد الزامی است
این فیلد الزامی است
  • بزرگسال (12سال به بالا)
    1
  • کودک (۲ سال تا ۱۲ سال)
    0
  • نوزاد (زیر ۲ سال)
    0
این فیلد الزامی است
ثبت نام بیمه مسافرتی
نرخ‌های ویژه
ارزانتر از همه جا در

بلیط‌کده

خرید بلیط هواپیما کیش از بلیط کده

با پیشرفت علم و تکنولوژی و مشغله های کار و زندگی بسیاری از افراد ترجیح می دهند ساده ترین و سریع ترین راه را برای استفاده از خدمات و انجام کارها انتخاب کنند.

خرید بلیط نیز از این قاعده مستثنی نیست. خرید آنلاین بلیط هواپیما قطعا در مدت زمان بسیار کوتاه ترین انجام خواهد شد و مشکلات رفت و آمد و به انتظار ایستادن در آژانس های هواپیمایی را نخواهد داشت.

اگر شما نیز قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید و به دنبال راهی هستید که بتوانید بدون مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن بلیط تهیه کنید می توانید از طریق سایت بلیط کده برای خرید بلیط هواپیما کیش اقدام نمائید. مراحل خرید بسیار ساده است.

خرید بلیط هواپیما

 

بلیط هواپیما بر اساس سن مسافران قیمت متفاوتی دارد. به عنوان مثال برای کودکان زیر 2 سال مبلغ مشخصی تعیین شده است و همچنین برای کودکان 2 تا 12 سال نیز هزینه بلیط متفاوت است. به همین دلیل در زمان انتخاب تعداد مسافر بزرگسال یا خردسال بودن مسافر را مشخص کنید.

 

مشهد
کیش

 

قیمت بلیط هواپیما کیش

بلیط کیش

 

بلیط هایی که در بخش پیشنهادات ویژه قرار می گیرند با بلیط های چارتری تفاوت دارند. پیشنهادات ویژه بلیط کده شامل بلیط هایی است که شرایط ویژه ای دارند و یا تنها چند ساعت تا پرواز باقی مانده است.

در این صورت مسافران می توانند با هزینه بسیار کمتر از قیمت بلیط هواپیما کیش چارتری با سیستمی بلیط هواپیما کیش را تهیه نموده و سفر خود را آغاز کنند.

اگر شما نیز این روش سفر کردن را دوست دارید بهتر است چمدان خود را آماده کرده و قسمت پیشنهادات ویژه را مرتبا چک کنید تا با بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش خود را خریداری نمایید.

 

قیمت بلیط رفت و برگشت کیش

برای سفر به جزیره کیش می‌توانید به جای تهیه بلیط‌های جداگانه یک بلیط رفت و برگشت بگیرید. مهمترین مزیت بلیط رفت و برگشت این است که اطمینان بیشتری نسبت به زمان بازگشت و تهیه بلیط در آن زمان خواهید داشت. به خصوص در روزهای پرتقاضای سال که ممکن است بلیط به سختی گیر بیاید، رزرو بلیط رفت و برگشت می‌تواند‌ خیال شما از بابت داشتن بلیط راحت کند. همچنین هزینه بلیط رفت و برگشت کمتر از بلیط یک طرفه است. پس اگر زمان بازگشت سفرتان مشخص کنید، بلیط جداگانه بگیرید، اما اگر بازگشت سفرتان از قبل برنامه ریزی شده است، بلی طرفت و برگشت را تهیه کنید.

 

قیمت بلیط هواپیما رفت و برگشت کیش

 

بلیط ارزان کیش

پرواز ارزان به کیش امکان پذیر است، فقط باید به تاریخ سفر، نوع بلیط، کلاس پروازی و سایر موارد توجه کنید. قیمت بلیط در روزهای وسط هفته اغلب کمتر از اواخر هفته است. همچنین سفر در تابستان و زمستان اغلب ارزان‌تر از عید نوروز یا پاییز است، زیرا شرکت‌های مسافرتی انواع و اقسام تخفیفات را ارائه می‌دهند تا بتوانند صندلی‌های هواپیما را پر کنند.
خرید بلیط چارتری کیش با قیمت کمتری نسبت به بلیط سیستمی فروخته می‌شود؛ حتی در روزها و ساعات نزدیک به پرواز نیز بلیط چارتر به عنوان بلیط لحظه آخری به فروش می‌رسد که با قیمت آن کمتر از روزهای عادی است. کلاس پروازی در قیمت ارزان بلیط کیش تاثیر زیادی دارد. مسافرانی که با پرواز اکونومی به کیش سفر می‌کنند، هزینه کمتری نسبت به بیزینس کلاس یا فرست کلاس پرداخت خواهند کرد. ناگفته نماند، پرواز اکونومی با امکانات کمتری همراه است.
 

بلیط هواپیما فرست کلاس کیش

بلیط هواپیما فرست کلاس تجربه سفری ممتاز و مجلل را برای مسافران فراهم می‌کند. در حالی که امکانات و خدمات می‌تواند بین خطوط هوایی متفاوت باشد، اما پرواز فرست کلاس اغلب امکانات زیر را به مسافران ارائه می‌دهد:
•    صندلی‌های جادار: صندلی‌های پرواز فرست کلاس معمولاً بزرگ‌تر و راحت‌تر از صندلی‌های کلاس اکونومی هستند. آنها اغلب به طور کامل به حالت دراز تبدیل می‌شوند و ممکن است ویژگی‌های اضافی مانند ماساژور داشته باشند.
•    سوار شدن با اولویت: مسافران پرواز فرست کلاس معمولاً از سوار شدن با اولویت لذت می‌برند. این موضوع به آنها اجازه می‌دهد قبل از سایر مسافران سوار هواپیما شده و سریع‌تر در صندلی خود مستقر شوند.
•    خطوط اختصاصی ورود: مسافران پرواز فرست کلاس اغلب به پیشخوان‌های ورود برای چک‌این در فرودگاه جداگانه دسترسی دارند که زمان انتظار را به حداقل می‌رساند و تجربه راحت‌‌تری را ارائه می‌دهد.
•    منوی غذایی بهتر: مسافران پرواز فرست کلاس با غذاهای باکیفیت و لذیذ پذیرایی می‌شوند. برخی از خطوط هوایی حتی منوهای سفارشی و گزینه‌ای برای پیش خرید غذاهای خاص ارائه می‌دهند.
•    سرگرمی در پرواز: گزینه‌های سرگرمی در پرواز فرست کلاس معمولاً برای مسافران در دسترس هستند. این موارد اغلب شامل صفحه نمایش بزرگتر، مجموعه وسیعی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی و سایر موارد هستند.
•    کیت‌های رفاهی: مسافران پرواز فرست کلاس اغلب کیت‌های رفاهی حاوی لوازم بهداشتی لوکس، پتو و سایر اقلام را دریافت می‌کنند تا تجربه لذت بخش را برای آنها فراهم می‌کنند.
•    حریم خصوصی پیشرفته: برخی از کابین‌های پرواز فرست کلاس دارای سوئیت‌ها یا پارتیشن‌های خصوصی هستند که سطح بالاتری از حریم خصوصی را در طول پرواز ارائه می‌دهند.
•    اولویت جابجایی چمدان: مسافران پرواز فرست کلاس معمولاً چمدان‌هایشان را برای اولویت جابجایی برچسب‌ گذاری می‌کنند تا مطمئن شوند که چمدان‌هایشان جزو اولین بارهایی است که در بدو ورود تحویل می‌گیرند.

 

بلیط هواپیما فرست کلاس کیش

 

استرداد بلیط هواپیما کیش

هم بلیط سیستمی و هم چارتر را می‌تواند کنسل است، اما بلیط چارتر در بعضی موارد به خصوص زمانی که به تاریخ پرواز نزدیک است، غیر قابل کنسل خواهد بود یا با جریمه بالا همراه است. با این حال، توصیه می‌کنیم قبل از رزرو بلیط در مورد تاریخ نهایی سفر خود مطمئن شوید و سیاست‌های وبسایت فروش بلیط هواپیما کیش را کامل بخوانید تا در مورد کنسلی و مقدار جریمه اطلاعات کافی به دست آورید.

بلیط سیستمی کیش

برای خرید بلیط هواپیما کیش راه دیگری نیز وجود دارد. در صورتی که عادت دارید همیشه برای سفر خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید بهتر است بلیط سیستمی کیش خریداری کنید. این بلیط را می توانید یک الی دو هفته قبل تر تهیه کنید و کارهایتان را برای روز سفر برنامه ریزی کنید.

مزیت بلیط سیستمی هواپیما کیش در این است که هر زمان برنامه سفرتان تغییر کرد می توانید زمان پرواز را عوض کنید و یا بلیط خود را کنسل کنید. هزینه بلیط سیستمی کیش با کسر جریمه به شما بازگردانده می شود.

در زمان جستجوی بلیط سیستمی کیش مشاهده می کنید که در کنار اطلاعات بلیط واژه سیستمی یا چارتری درج شده است. بدین ترتیب می توانید نوع بلیط خود را دقیق تر انتخاب کنید.

چنانچه مسافر کودک یا نوزاد دارید در زمان مشخص کردن تعداد مسافران حتما بلیط را بر اساس سن مسافر انتخاب کنید. قیمت بلیط هواپیما سیستمی کیش برای کودکان و نوزادان با بلیط افراد بزرگسال تفاوت دارد و قیمت خیلی کمتری دارند.

 

ایرلاین های فعال در کیش

در نتایج جستجوی بلیط هواپیما کیش شرکت های هواپیمایی متعددی را مشاهده می کنید که قیمت آنها ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

اگر شرکت خاصی مد نظرتان است می توانید از قسمت فیلترینگ ایرلاین را انتخاب نموده و بلیط های این شرکت را مشاهده کنید. از جمله ایرلاین های فعال از سراسر کشور به سمت جزیره کیش عبارتند از شرکت ماهان، کیش ایر، آسمان، ساها، وارش، آتا، قشم ایر، ایران ایر، سپهران، تابان، معراج و زاگرس.

بیشترین پروازها به سمت کیش از سمت شهرهای تهران، اصفهان، ساری، مشهد، تبریز، شیراز، کرمان و بندرعباس است و روزانه پروازهای بسیاری به سمت جزیره کیش در حرکت هستند.

کیش را بهتر بشناسید!

جزیره کیش

 

یکی از زیباترین و جذاب ترین جزیره های خلیج فارس، جزیره کیش است و در طول سال بیش از هزاران گردشگر به این جزیره سفر می کنند.

وجود سواحل زیبا و خوش آب و هوا، دریای زلال و پاک موجب شده است تا مسافران این جزیره را برای اوقات فراغت و تفریح خود برگزینند و به دلیل هوای معتدل و مطلوب، در تمام فصول سال مسافران بسیاری به کیش سفر می کنند.

علاوه بر جاذبه های طبیعی، مراکز تفریحی و خرید متعددی در این جزیره وجود دارد. پاساژ گردی، قدم زدن در بازارهای محلی، تفریح در کنار ساحل، غواصی، شنا، جت اسکی و بسیاری جاذبه های گردشگری دیگر موجب شده است تا اقامت در کیش برای مسافران بسیار جذاب و خاطره انگیز باشد.

جاذبه های گردشگری جزیره کیش

جزیره کیش قطب گردشگری جنوب کشور ایران محسوب می شود و روزانه تعداد بیشماری مسافر به این جزیره سفر می کنند.

علاوه بر سواحل زیبا و تفریحات آبی، پاساژها و مراکز خرید مجلل و لوکس جاذبه های دیگری نیز وجود دارد که قطعا بازدید از آنها برای تمامی مسافران جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. از جمله جاذبه های گردشگری این جزیره عبارتند از(البته در مطلب جاهای دیدنی کیش در ماه رمضان اطلاعات کامل تری ارائه شده است):

شهر زیر زمینی کاریز

یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش شهر زیر زمینی کاریز است. این شهر زیر زمینی در واقع از اتصال سه رشته قنات تشکیل شده است که در قدیم برای تامین آب شرب ساکنین جزیره مورد استفاده قرار می گرفته است.

طول این کاریزها به 15 کیلومتر می رسد و قدمت تاریخی مجموعه شهر زیر زمینی کاریز به بیش از دو هزار سال قبل باز می گردد. بازدید از این شهر زیر زمینی قطعا برای گردشگران بسیار مهیج و جذاب خواهد بود.

شهر باستانی حریره

شهر حریره در گذشته به عنوان مرکز ارتباطی ایران و اروپا با کشورهای هند و چین محسوب می شد و بناهای تاریخی بسیاری در این شهر کشف شده است که بازدید از آنها خالی از لطف نخواهد بود.

این شهر 800 سال قدمت دارد و یکی از ناب ترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش شناخته می شود. خانه ها، مسجد، بناهای اعیانی و حمام های متعددی در این شهر توسط باستان شناسان کشف شده است و گردشگران می توانند از آنها بازدید کنند.

سواحل مرجانی دماغه هور

در بخش غربی جزیره کیش مکانی برای غواصی در نظر گرفته شده است که با نام دماغه هور (کلبه هور) معروف است. به دلیل وجود صخره های مرجانی در این بخش از بستر دریا، به این منطقه سواحل مرجانی نیز گفته می شود. تنوع آبزیانی که در این منطقه زندگی می کنند موجب شده است تا غواصی در آب با تجربیات جدید و جذابی همراه باشد. انواع لاک پشت، صدف، ماهی های سرخو، سنگسر و ماهی های زینتی زیبا تا شعاع 400 متری از ساحل به چشم می خورند.

مجموعه تفریحی کوه نور

از دیگر جاذبه های گردشگری جزیره کیش صخره زیبا و اعجاب آوری است که وجود آن در این جزیره موجب حیرت گردشگران شده است.

در داخل این صخره یک تالار بزرگ سنگی وجود دارد که با مجسمه های سنگی زیبا تزئین شده است. در داخل صخره رستورانی آرام و دنج وجود دارد که میزبان گردشگران و مسافران است.

در بخش بیرونی این صخره عجیب حوضی وجود دارد که ترکیبی از آب و آتش در آن به چشم می خورد. آبشارهای زیبا و پوشش گیاهی مخصوص این منطقه از دیگر زیبایی های صخره کوه نور محسوب می شود.

 

سوالات متداول
چه فرودگاهی در کیش وجود دارد و چگونه به مرکز شهر کیش دسترسی دارد؟
فرودگاه کیش دارا 4 ترمینال و در نزدیگی مرکز شهر قرار دارد و به راحتی توسط تاکسی می توانید به هتل یا محل اقامت خود مراجعه نمایید
آیا می توانم بدون پرداخت پول اقدام به رزرو موقت بلیط هواپیما کیش کنم؟
بله، ولی این رزرو تنها برای 15 دقیقه برای شما معتبر باقی خواهد ماند.
چه تعداد پرواز به کیش در هر روز وجود دارد؟
روزانه و از شهرهای مختلف بیش از 50 پرواز به فرودگاه شهر کیش پرواز می کنند